3 Powody, dla Których SEO jest Niezwykle Wartościowe dla Twojej Firmy

Potrzebujesz wyjaśnić wartość SEO potencjalnym klientom, partnerom biznesowym lub szefostwu?

Ten post koncentruje się na trzech kluczowych sposobach, w których SEO oferuje ogromną wartość dla każdej organizacji.

SEO:

  • Poprawia komfort użytkownika
  • Pomaga zbudować silniejszą markę
  • Wspiera zyski przez długi okres czasu

1. SEO poprawia wrażenia użytkownika (UX)

Bycie odnoszącym sukcesy specjalistą w branży SEO wymaga wiedzy, teraz bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.

Osoby decydujące się na pracę w branży SEO stale dostosowują swoje strategie do zmian wprowadzanych codziennie przez Google.

Nie zawsze wiemy lub całkowicie rozumiemy każdą zmianę, jaką Google wprowadza do swojego algorytmu. Ale używamy informacji udostępnianych nam przez Google, aby lepiej pozycjonować nasze strony internetowe pod kątem oraganicznych wyników wyszukiwania.

Rozumiemy, że algorytm Google ma wiele sygnałów rankingowych. W ciągu ostatnich kilku lat, Google poczyniło zauważalne starania, aby podkreślić sygnały związane z zaangażowaniem.

Dane, takie jak czas oczekiwania, czas spędzony w witrynie, strony przeglądane na sesję i szybkość wczytywania strony, zostały podkreślone jako mające większe znaczenie dla Google w celu pozycjonowania stron internetowych.

SEO to coś więcej niż szukanie słów kluczowych o dużej głośności i budowania linków. Specjaliści od SEO muszą zrozumieć i pogłębić wewnętrzne dyskusje o tym, jak poprawić ogólne wrażenia użytkownika dzięki nowym technologiom, które Google chce dostarczyć webmasterom.

Jakie są niektóre z tych nowych technologii?

  • Nacisk na mobilną, responsywną konstrukcję, z nadchodzącym się indeksem mobilnym.
  • Przygotowanie i zaimplementowanie Accelerated Mobile Pages (AMP).
  • Wprowadzenie progresywnych aplikacji internetowych (PWA).
  • Tworzenie ulepszeń Schema i rozszerzonych fragmentów kodu.

Google nieustannie ewoluuje, aby lepiej dopasować się do zachowań użytkowników. Ponieważ Google zmienia swoje podejście, zmusza także tych z nas, którzy pracują w tej przestrzeni, do zmiany strategii promocji i dostosowania się.

Tutaj SEO oferuje ogromną wartość dla każdej organizacji. Specjaliści SEO są zawsze świadomi najnowszych technologii i trendów, od tego zależy nasza praca.

SEO oferuje spostrzeżenia i pomysły, jak wykorzystać i wdrożyć nowe technologie, aby poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania. Stosowanie SEO oznacza, że masz osobę, która zawsze myśli o tym, jak poprawić komfort korzystania z witryny w celu spełnienia oczekiwań dzisiejszych klientów.

Techniczne SEO pomaga również wspierać zespoły UX, rozwoju i inżynierii.

Specjaliści w branży SEO rozumieją, że aby osiągnąć zrównoważony sukces w organicznych wynikach wyszukiwania, muszą współpracować z programistami, projektantami i inżynierami, aby stworzyć solidną podstawę witryny, zanim będą mogli myśleć o tworzeniu treści. Oznacza to położenie większego nacisku na wydajność witryny przy szybkości strony, promowanie mobilnego wrażenia i zastanowienie się nad strukturą wszystkich danych umieszczonych na swoich stronach internetowych.

2. SEO pomaga budować silniejszą markę

SEO to także kanał marketingowy. Większość naszych wysiłków koncentruje się na budowaniu autorytetu dla naszych domen. Sukces w kanale organicznych wyników wyszukiwania wymaga dobrego zrozumienia, jak algorytmy Google pracują nad zrozumieniem treści na stronie internetowej. Osoby te muszą zarówno rozumieć grupę docelową, jak i tworzyć treści, które pomagają odróżnić nas od każdej innej marki. Jest to rzeczywiście duże postanowienie, biorąc pod uwagę, że każda strona internetowa produkuje teraz treść, a tylko garstka stron internetowych uzyska ruch dla dowolnego zapytania.
Posiadanie kogoś w zespole, kto wie, jak przyciągnąć użytkowników z najczęściej odwiedzanej witryny na świecie – Google – jest cennym nabytkiem. Specjaliści od SEO rozumieją, jakie treści są wyszukiwane, i – przy użyciu odpowiednich narzędzi – dokładnie wiedzą, na czym skupić swoje wysiłki w oparciu o badania słów kluczowych.

Stworzenie strategii treści opartej na słowach kluczowych koncentrujących się na pionie biznesowym działalności pozwala firmie stać się ekspertem branżowym. Gdy firma pojawia się wystarczająco dużo razy w wynikach wyszukiwania wyszukującego, będzie postrzegana jako wiarygodne źródło informacji i wzmacnia wizerunek marki, tworząc bazę lojalnych klientów.

Szukający szukają odpowiedzi na swoje pytania, a wielu z tych szukających to osoby, które zapoznają się z nowym pionem (nowi użytkownicy). Znaczenie bycia pierwszym punktem ekspozycji, uzyskanie pierwszej okazji, by odpowiedzieć na pytania potencjalnego klienta, jest niezwykle cenne.

Jeśli osoba wyszukująca czerpie przyjemność z korzystania z witryny i cieszy się treściami, które były w stanie dostarczyć od pierwszej interakcji, jest bardziej prawdopodobne, że ponownie odwiedzi twoją stronę internetową, aby konsumować więcej treści. Ponowne odwiedziny wpłyną również na spersonalizowane wyniki wyszukiwania użytkowników.

3. SEO oferuje długoterminowy sukces

Specjaliści SEO rozumieją trudność i radość z rankingu nr 1 dla każdego zapytania. Wysoki wynik dla dowolnego słowa kluczowego o znanej liczbie wyszukiwania generuje stały ruch tak długo, jak może zachować tę wysoką pozycję. Jednak ranking tych słów jest trudny. To wymaga dużo pracy. Dlatego ważne jest, aby skupić się na słowach kluczowych o długim ogonie. Możesz znaleźć okazje, które inni przegapili, aby zapewnić ciągły strumień ruchu swoim klientom przez dłuższy okres czasu przy mniejszej konkurencji.
Kierowanie na słowa kluczowe z długim ogonem wymaga solidnego zrozumienia, jak tworzyć ciekawe treści.

Wyszukiwanie organiczne jest interesującym kanałem, ponieważ wyniki wyszukiwania są oparte na interpretacji algorytmu najbardziej trafnych wyników.

Nie możesz płacić firmie Google za pozycjonowanie strony wyżej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, więc sukces nie zależy od kwoty, jaką wpłacasz. Ponadto ludzie częściej ufają organicznym wynikom niż płatnym wynikom reklamy PPC.

Tak więc, możliwość osiągnięcia sukcesu wymaga osoby, która ma dużo umiejętności i zrozumienia, jak komunikować się z algorytmem Google. Istnieje duża krzywa uczenia się dla SEO, a zmiany w Google wydają się, że kto pierwszy dostosuje się, będzie także osobą, która pomoże jej biznesowi zdobyć nowych klientów przed kimkolwiek innym.

Podsumowanie

SEO oferuje każdej organizacji ogromną wartość, ponieważ wymaga pełnego zrozumienia pionu biznesowego danej organizacji, jej klientów i wewnętrznych zespołów organizacyjnych. Specjaliści SEO mogą wspierać techniki wzrostu ROI do nowych inicjatyw technologicznych proponowanych przez zespoły programistów.

Wyszukiwanie organiczne może być pierwszym punktem kontaktu dla klienta i marki. Ten pierwszy punkt kontaktowy może rozpalić zaangażowanie innych kanałów, takich jak śledzenie kanału społecznościowego lub zapisanie się do biuletynu e-mailowego.

Zmieniający się kanał oznacza kanał, który stale oferuje nowe możliwości odniesienia sukcesu, przed konkurencją. Ten ciągły napływ zmian wymaga stałej uwagi i wiedzy, aby zachować i rozwinąć istniejący kanał wyszukiwania organicznego i rankingi w nim osiągnięte.